Reed valve manifold Vespa PX / T5 / LML / Sprint, 35mm

  • SKU: MRP424
35 / 36mm MRP Membranansaugstutzen für alle Vespa Largeframe Motoren
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Reed valve block
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The block for the long intake surface fits on all PX200 engines and moste PX125/150.
All T5 engine cases need the block for the short surface. If you are not sure which one you need, take the short one. It fits on both cases.

The LML block only fits on the LML engine cases with the stock reed valve intake.
Reed valve block
35 / 36mm manifold
optional

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The stainless steel manifold fits with all carburettors an reed valve.
Very good performance on all engine types and good carburettor fit in any Vespa frame.

The cnc-machined aluminium manifold comes with a very low carburettor position.
It only fits with small carburettors (Keihin, DellOrto, BGM, Koso, OKO).
With a Mikuni carb you need a spacer.
The manifold fits perfectly to the VForce3 and VForce4 reed valve.
Pefect flow without any edges between the manifold and the reed valve for optimal performance.

35 / 36mm manifold
Carburettor connection rubber for 35 / 36mm manifolds
optional
Carburettor connection rubber for 35 / 36mm manifolds
Reed valve
optional
Reed valve
Carburettor for 35 / 36mm manifold
optional
Carburettor for 35 / 36mm manifold
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Description

Membranansaugstutzen für alle Largeframe Motoren mit der langen oder kurzen Einlassdichtfläche (siehe letztes Bild für eine Erklärung) oder für das LML Gehäuse mit dem serienmäßigen Membraneinlass über beide Motorhälften.
Auch für die Pinasco Membranmotorgehäuse haben wir einen Kasten im Angebot.

Der Ansauger ist passend für die bewährte RD350 Membran oder den baugleichen Nachbau von BGM.
Natürlich passt auch eine VForce Membrane in RD350/Banshee-Größe.

Der Ansauger ist einteilig! D.h. es ist keine Adapterplatte notwendig!
Kein Aufschweißen des Motors notwendig!

Rennsportprodukt ohne Straßenzulassung. Der Ansauger kann jedoch mit einer Einzelabnahme beim TÜV eingetragen werden.